همه وجودم سرشار از وجود توست
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 71050
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




 

این روزهاحس می کنم از عشق سرشارم

حس می کنم حال و هوای دیگری دارم

این من که میبینی ،من یک سال پیشم نیست

پیداست این از چهره ام از شوق بسیارم

حس می کنم چیزی که از چشم تو می آید

این روز ها جا می کند در عمق پندارم

در خواب هم نام قشنگت بر لبم جاریست

یعنی به یاد تو میان خواب بیدارم

می خواستم بعد از شکستن های پی در پی

دل را به دست مردم این شهر نسپارم

می خواستم آن طور که می خواستم باشم

اما تو که باشی من از تسلیم ناچارم

در این غزل تصمیم از آن چشمهایت بود

بی میل تو یک بیت هم ننوشت خودکارم

من آنچه را می خواستم گفتم به تو،حالا

باید که با آری و نه تنهات بگذارم

پیداست تکلیف من و،.... تو می دهی اما

با این سکوت شیطنت آمیز آزارم

می خواهی از من بشنوی آنچه نباید گفت؟

هرگز نخواهم گفت هرگز .....،دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:22---10 تير 1390

نامه ای در جیبم و گلی در مشتم

غصه ای دارم با نی لبکی

سر کوهی گر نیست

ته چاهی بدهید

تا برای دل خود بنوازم

عشق جایش تنگ است!


باران
ساعت7:12---9 تير 1390

** باران **

بهانه ای بود ...

که زیر چتر من،

تا انتهای کوچه بیایی .

کاش ...

نه کوچه انتهایی داشت

ونه باران بند می آمد .


باران
ساعت7:09---9 تير 1390
کوله بارم اگرچه از توشه راه، تهی است، انباشته از توکل که هست!

اگرچه از پنجه های وحوش گناهانم بر چهره ام خون ترس نشسته است.

اگرچه دستم از آنچه کرده است می لرزد و اگرچه موریانه های بیم ،

استواری پاهایم را سست کرده است،

دلم امیدوار رحمت توست و خاطرم جمع لطف تو

اگرچه خزه گناهانم مرداب دلم را هر لحظه به عفونت عذاب نزدیک می کند،

آفتاب اطمینان به تو هنوز در آسمان وجودم می درخشد.

اگر خواب سرد زمستانی گناه، دلم را به انجماد کشیده است،

نسیم بهاری اعتماد به لطف تو در آوندهای دلم هیجان تازه آفریده است.

اگر دانه وجودم در زیر خاکهای غفلت و نسیان،

در اشتیاق دیدار خورشید تو، شکفتن را از یاد برده است،


باران
ساعت8:29---30 خرداد 1390
این روزها

آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست


باران
ساعت8:28---30 خرداد 1390
ای کاش تنها یکنفر هم در این دنیا مرا یاری کند
ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم
تا بگویم که .
من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنم
تا بداند غم شبها یم را....
تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را.........
قانون دنیا تنهایی من است..............
و تنهایی من قانون عشق است....
و عشق ارمغان دلدادگیست........
و این سرنوشت سادگیست...........



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : محسن